Hardcore Dressup! Check Out or Halloween Collection of Spooky Spunk Flicks! Watch HERE

Two Women Fuck Each Other With A Strap On

559,918

Added Oct 6, 2013
  Favorite 
116 favorites

Categories?

The following tags exist in this scene. You can find similar scenes by combining tags in this scene together using the checkboxes, or just click a tag name to browse...

Starring Pinky and Lethal Lipps, DVD: Tons Of Buns 1

Suggest Pornstars

Leathal Lipps and Pinky get their fuck on on the bed with a strap on in all sorts of positions

Ebony girl with a huge round ass gets oiled up and lesbian friend licks her ass and fucks with strap on

Remove Ads - Get your free ID
Live in 40736

User Comments

Anonymous: im wet asf

Posted Sep 21, 2014

Anonymous: Ill lick anpussy

Posted Aug 10, 2014

Anonymous: Im wet af

Posted Jul 31, 2014

Anonymous: I WILL LIKE TO FUCK THERE FACES OFF THEY LOOK LIE SEX TOYS TWINS

Posted Jul 24, 2014

Anonymous: Im bicurious

Posted Jun 30, 2014

Anonymous: pinky is da bomb i need to invest in a strap on asap!

Posted Jun 8, 2014

Anonymous: I will like to see you fuck in the missionary position.You are awesome

Posted Jun 8, 2014

Anonymous: dam

Posted May 29, 2014

Anonymous: I WUD FUCK HA IN HA MOUTH AND BOOTY

Posted May 2, 2014

Anonymous: I fucked pinky

Posted Mar 27, 2014

Anonymous: Need same wet pinky pussy

Posted Mar 19, 2014

Anonymous: So nice

Posted Mar 15, 2014

Anonymous: Damn

Posted Mar 13, 2014

Anonymous: Can you fuck my pussy

Posted Mar 8, 2014

Anonymous: nice ass

Posted Feb 27, 2014

Anonymous: Damn

Posted Feb 23, 2014

Anonymous: pinky

Posted Feb 15, 2014

Anonymous: Wow

Posted Feb 8, 2014

Anonymous: My pussy is wet

Posted Jan 22, 2014

Anonymous: you should stop because when you come home IMA wool that ass /mama

Posted Jan 20, 2014

Anonymous: You gotta be a bad ass bitch to handle Pinky. did you see how big that bitch was? She owned that pussy. Best female pussy fucker ever.

Posted Jan 18, 2014

Anonymous: I think Kapri Styles is the only bitch that Pinky didn't toaltty dog out. She got fucked hard but she hung in there. I know her pussy is sore though.

Posted Jan 18, 2014

Anonymous: If I pay pinky 2grand would she lick my pussy and fuck me hard core? Cuz I'm not really into the whole butt rim thing....

Posted Jan 17, 2014

Anonymous: DAMN I WANNA FUCKEM BOTH LOL

Posted Jan 10, 2014

Anonymous: PINKY LOV HER SUM OIL LOL

Posted Jan 7, 2014

Anonymous: Pinky is soo sexy

Posted Jan 2, 2014

Anonymous: all dat ass

Posted Dec 28, 2013

Anonymous: Tonight

Posted Dec 27, 2013

Anonymous: big redhead ass

Posted Dec 21, 2013

Anonymous: Pinky can suck a mean dick to

Posted Dec 19, 2013

Anonymous: pinky thorw dat ass up

Posted Dec 15, 2013

Anonymous: I wanna fuck both of them with my dildo

Posted Dec 15, 2013

Anonymous: i wanna fuck the pussy

Posted Dec 14, 2013

Anonymous: fuck me pleas

Posted Dec 10, 2013

Anonymous: I would love to fucked pinky just one time to turn thatpussy out

Posted Dec 6, 2013

Anonymous: I just wanna put this jamacian dick in that redbone pussy

Posted Nov 16, 2013

Anonymous: DAAT ASS !!!!!!!!

Posted Nov 7, 2013

Anonymous: dat ass

Posted Oct 26, 2013

Anonymous: Love me some pinky.....want her to fuck me one day

Posted Oct 21, 2013

Anonymous: Damn

Posted Oct 9, 2013

Anonymous: hell yea

Posted Oct 7, 2013

Anonymous: I'm so Horney

Posted Oct 7, 2013

Anonymous: I like armican footbll

Posted Sep 30, 2013

Anonymous: I'ma fuck pinky one day

Posted Sep 30, 2013

Anonymous: I would luv for pink to fuk me

Posted Sep 2, 2013

Anonymous: I would love to fuck the shit out of pinky and eat her wet juicy pussy till she cum

Posted Aug 27, 2013

Anonymous: I wanna pinky n let her fuk me like that

Posted Aug 23, 2013

Anonymous: Pinky got sum big boobs 4 here jst com 2 naija n masturbate dem wit ur strapon

Posted Aug 20, 2013

Anonymous: I think Pinky needs a partner in crime.. xD

Posted Jul 30, 2013

Anonymous: I have a small dick.. is it that I can gain a big one

Posted Jul 24, 2013

Anonymous: this would be great to watch in the bathroom because yo pussy get wet

Posted Jul 14, 2013

Anonymous: i wanna fuck both of them booties!!!!

Posted Jun 16, 2013

Anonymous: pinky goes in ahah

Posted Jun 16, 2013

Anonymous: i would eat both their asses

Posted Jun 15, 2013

Anonymous: I would love to eat lick pound in just all around exploring that beautiful pussy of hers

Posted May 31, 2013

Anonymous: paul want fuck both girl paul like girl with tattooo

Posted May 22, 2013

Anonymous: Pinky I wish have ur pussy in ma mouth

Posted May 16, 2013

ilove pinky ass: she like my cock

Posted Apr 6, 2013

fucker: i want some of this shit

Posted Jan 24, 2013

Anonymous: ALL I WON'T FOR MY BRITHDAY IS A BIG BOOTY GRIL

Posted Nov 19, 2012

Anonymous: this is great to watch with a vibratior

Posted Sep 27, 2012

Squit: show me

Posted Sep 12, 2012

Anonymous: damnnnnnn

Posted Aug 26, 2012

Anonymous: Pinky I suck eer thing on u

Posted Aug 15, 2012

pinky: mhhmmm i luv my ass

Posted Aug 10, 2012

mack 10: hey wats good

Posted Aug 7, 2012

bbb: that some ass

Posted Aug 7, 2012

Anonymous: oh yeah

Posted Aug 7, 2012

kkk: love that

Posted Aug 7, 2012

big dick: dame that some ass

Posted Mar 29, 2012

Kandy: I love pinky... Ima fuck her one day for sure

Posted Mar 24, 2012

Pinky: @ popit..... if u want..... we can arrange 4 dat 2 happen

Posted Feb 11, 2012

Pinky: Bitch stop lyin @ keke13.... i hav neva fuked yo azz

Posted Feb 9, 2012

KEKE13: SHE POP MY PUSSY BEFORE I HAVE HER MUNBER SHE IS COMEING OVER RITE NOW AS I WRITE

Posted Jan 28, 2012

qzwx: pinky love 2 eat sum ass

Posted Jan 9, 2012

Anonymous: rotters

Posted Jan 2, 2012

Pussy licker: i will tear pinky pussy up

Posted Dec 1, 2011

mandingo: delicious...

Posted Oct 24, 2011

Anonymous: m kl;m

Posted Sep 17, 2011

Anonymous: ill do both

Posted Sep 15, 2011

aj: nice ass fat and jucy

Posted Sep 3, 2011

popit: i wish she would my pop my pussy

Posted Sep 3, 2011

Anonymous: I will Love to have the opportunity to fuck that great and round Pinky's ASS while she is liking the other woman's Anal and playing with big ASS :P

Posted Sep 3, 2011

Anonymous: fuck that shit pinky

Posted Sep 2, 2011

-22: i fuck dem both

Posted Sep 1, 2011

alex: come

Posted Aug 30, 2011

sexy: LET ME GET SOME

Posted Aug 11, 2011

ocky: LET ME HOLLY AT U KARAA

Posted Jul 21, 2011

bob: step 1 insert pennis into vagina

Posted Jul 21, 2011

karaa: im a bi and i would lick both of there pussys

Posted Jun 16, 2011

rgfrgsrgv: i wanna fuk both of u

Posted Feb 19, 2011

ugjytdjy: nice ass

Posted Feb 19, 2011

Show all comments