PREMIUM Membership = HD Video & No Ads Learn More »

Rico Strong

Pornstar Profile, Date added: 18 Feb 2007

  Follow 
327 followers

Profile Comments

Kimmieboo: Rico I think your the best pornstar every and im trying to get in the business and i would to fuck you first

Posted Aug 2, 2011

coreycollier: ms.j i kne her personly

Posted Aug 31, 2011

Ariel Harris: I wanna have sex with you, i wanna suck ur dick and would LOVE LOVE LOVE for you to eat my pussy!

Posted Sep 21, 2011

omg wet pussy: big ass dick

Posted Nov 5, 2011

tweety72: Love his cock!

Posted Nov 25, 2011

Anonymous: fuck me please

Posted Dec 26, 2011

pk: i wish i wz on ur bed, u'l neva wish 4another

Posted Jan 15, 2012

BIG_BOOTY_ME: IF i WAS A PORNSTAR THIS IS WHO I WOULD FUCK WITH PINKY. THEM 2 ARE THE BEST!!

Posted Feb 9, 2012

SweetP: Man I luv this man....lol

Posted Jun 16, 2012

idk: he looks like chris brown

Posted Oct 27, 2012

Anonymous: I would so do a 3 some with him and pinky :)

Posted Nov 18, 2012

uyoibtch: Lemme just get a few hours with you, smh omg so f'ing sexy

Posted Dec 17, 2012

Issy: Rico honey you do have a nice cock, maybe not the thickest but so long!!!

Posted Jan 5, 2013

Anonymous: NASTY BITCHES!

Posted May 24, 2013

Anonymous: Lick

Posted Jun 1, 2013

Anonymous: You make me soooo fucking horny i will suck the skin off your big juicy ass dick

Posted Jun 25, 2013

Anonymous: Omg I'll fuck da shit out of ya.....frfr I want ya!!!!!!!!

Posted Jun 27, 2013

Anonymous: Mhhhhmm.....ME WANT COCK

Posted Jun 27, 2013

Anonymous: Such a long cock and just so burly!

Posted Jul 4, 2013

Anonymous: Dam you are the man

Posted Jul 8, 2013

Anonymous: He's so handsome & always fly

Posted Jul 11, 2013

Anonymous: I think he's the truth...

Posted Jul 12, 2013

Anonymous: Who wants to fuck

Posted Jul 12, 2013

Anonymous: I want him to get with me

Posted Jul 21, 2013

Anonymous: UGHHH HE IS SO SEXY HE MAKES ME HORNY AF. HE GOT DA MANDINGO DICKK! I WOULD SUCK DAT DICK ANYTIME ANY DAY ANYWHERE! HE EATS PUSSY WIT A FUCKIN PASSION I LOVE YOU RICO STRONG WITCHO SEXY SELF. IMAA SUCK YO DICK ONE DAY N MAKE YU WANT ME BABYY.

Posted Aug 1, 2013

Anonymous: Mônica santiago

Posted Aug 2, 2013

Anonymous: He beat pinky pussY upp .

Posted Aug 18, 2013

Anonymous: i love to watch him only if my baby boo had a stroke like his

Posted Aug 30, 2013

Anonymous: i hate this fucking guy

Posted Sep 6, 2013

Anonymous: He gotten my pussy so freaking wet damn.

Posted Oct 2, 2013

Anonymous: i love u baddy

Posted Oct 9, 2013

Anonymous: I WANT IS BIG D**** INSIDE OF MY SMALL PINK PUSSY !!!!!

Posted Oct 19, 2013

Anonymous: Mmmm yeah woulnt mind getting fucked rough by you boy!

Posted Oct 24, 2013

Anonymous: I wish he was gay

Posted Nov 20, 2013

Anonymous: hard sexual

Posted Nov 27, 2013

Anonymous: Yeah I taught u everything in New Orleans ! Now fucking good!! Bahahaha

Posted Dec 8, 2013

Anonymous: Name that snake G!!!

Posted Dec 8, 2013

Anonymous: I love you so much! One day we are gonna meet and I'm gonna FUCK THE SHIT out of you.

Posted Dec 14, 2013

Anonymous: Dats M̶̲̥̅γ̲̣̣̥ guy M̶̲̥̅γ̲̣̣̥ cock is like dat of dat guy

Posted Dec 21, 2013

Anonymous: Rico u are my favorite porn star

Posted Dec 28, 2013

Anonymous: Damn im trying f uck him

Posted Dec 31, 2013

Anonymous: Big ass dick all in my tight fat pussy

Posted Jan 4, 2014

Anonymous: Hmm is he gay because his picring

Posted Jan 28, 2014

Anonymous: I love your big dick fine ass OK and am one off your fans on porn Ok but I all ways wanted to go on porn and work with u because u are one of my favorite OK I gatter go because my thick ass with all this pussy I got is very shy

Posted Feb 18, 2014

Anonymous: This sham at u work like that

Posted Feb 20, 2014

Anonymous: Y'all some creeps for real

Posted Feb 28, 2014

Anonymous: hai

Posted Mar 24, 2014

Anonymous: When you fuck hold them down its sexy bitch

Posted Apr 3, 2014

Anonymous: You got a big ass dick

Posted Apr 8, 2014

Anonymous: I fucking love you RICO

Posted Apr 10, 2014

Anonymous: F me in my a$$ now !!!!!!

Posted Apr 10, 2014

Anonymous: Nice videos

Posted Apr 16, 2014

Anonymous: Owee he makes me so wet

Posted Apr 28, 2014

Anonymous: Hi rico my name is patrick u are my favorite porn star you are so so sexy to me could i seen one of ur picture it look good !!!!!

Posted Apr 29, 2014

Anonymous: I want to get into porn just to fuck him

Posted May 27, 2014

Anonymous: Oooh my gosh you cute have a big ass dick lawdd I wanna fuck you

Posted May 28, 2014

Anonymous: U should fuck Alicia Taylor again

Posted Jun 9, 2014

Anonymous: Dnt no body want y'all ass

Posted Jun 13, 2014

Anonymous: Rico can fuck me right now

Posted Jun 20, 2014

Anonymous: alicia tyler is dead by the way but if she was still alive she will be the one he should fuck again.

Posted Jun 22, 2014

Anonymous: I have not had sec in a 11 months and I need a real man to get up in this Tight wet pink puss but i know you can

Posted Jun 27, 2014

Anonymous: He so sexy,he got a big dick,and he know how to eat pussy
Daddy come and fuck me

Posted Jul 10, 2014

Anonymous: That is my daddy I love him I would never get off his dick

Posted Jul 31, 2014

Anonymous: I need that big thick cock in my ass and deep in my pussy. Make me cream and squirt wild. Seriously... Sick and swallow his dick... Got a dildo just like his dick in my ass right now and I'm watching him fuck these sexy ass girls assholes wild....

Posted Aug 11, 2014

Anonymous: Damn my name is rosemary u are my kinda guy

Posted Sep 5, 2014

Anonymous: I just love him period.

Posted Oct 3, 2014

Anonymous: Fuck Alexis Texas

Posted 24 days ago

Anonymous: Rico ! When you coming to Chicago for a Midwest fantasy adventurers gb party every 1st sat of the month, BBC!!!

Posted 23 days ago

Anonymous:

Posted 11 days ago

Show all comments
Remove Ads - Get your free ID