Be sure to watch the full Big Tits scene with Dayna Vendetta by clicking here! You won’t want to miss it!

Dayna Vendetta is one super-smoking babe! She’s had a bit of a breast augmentation, but not much… so her tits are the perfect mix of natural and fake! Seriously.

Backstory: just before Halloween, Dayna shot a Big Tits like Big Dicks scene for us, and it’s finally live today! We don’t generally shoot scenes this far in advance, but in this case, we replaced Dayna with our other Halloween Big Tits scene, so she got pushed back to now.

At the beginning of this video, everyone is telling stories on set… but who cares? Just look at her! Next, we get some advice from Dayna that you should definitely take! Don’t drink and fly! You’ll miss your flight. Seriously.

Next, we get some gossip about someone in the industry who, as petite as she may be, has one hell of a loose vagina. I’ve dug up the footage that I had from that shoot… just please, nobody figure out who it is based on what I show you.

Now some deleted scenes and outtakes from the shoot. Then a tidbit on wine, and then some olive oil. Next, doggie style, and the pitfalls of that position (queefing). Next, Dayna lets Billy decide where he wants to blow his load. Lots of random clips from the set.

Finally, we get to see Dayna washing off in the shower after the scene. Due to technical difficulty, all of the pictures that were taken of this shoot were deleted, so Dayna was able to stay behind and reshoot them all… and got free costumes out of it! She talks about having only one costume as if it would be a bad/weird thing… maybe it’s just because I’m a guy… but I don’t care if a girl wears the same hot costume to more than one party. I’m totally cool with that, actually. But to each their own.

So there you have it… a grab bag of footage taken from the cutting room floor.

Click Here to Become a PORN.COM Premium Member

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  1. xaxjalap:

    the sex is very good. i like it!!

  2. Ryan:

    I want to have sex with you boos

  3. Ryan:

    Do you want have sex with ryan

  4. sin:

    too hot tits to suck

  5. sin:

    sex is sexy thing…
    do it now.

    • nick:

      Ya dude

  6. コーチ アウトレット 店舗 アメリカ:

    |あなたがしている方法の仕方私は何額装この問題とそれはない供給私たちいくつかの|思考の飼料がたくさん。 しかし、を通じてまさに私が持っている個人的に見て 、I のみ願いとしてその他フィードバックその人でのパック人今日滞在であり続けるポイントとしない伴うに関連付けられている他のいくつかの今はやりのニュース日の。 すべて同じポイント、この をありがとうございました、私は行い、も 必ずしも行くに沿ってこの、I に関してあなたの 視点。

  7. プラダ peonia:

    ねえ素晴らしいサイト! ブログ稼働か|多大 取るは、Aを必要とする動作しますか? 私は専門知識コーディング しかししかし |私がした私は持っていない 近い将来にすぐに私自身のブログを開始することを望んで。 とにかく、共有してください新しいブログのオーナー|またはのための技術のためのヒント|どんな あなたが持っている場合あなたが持っている必要があります。 私は理解これがオフになっている件名しかし 私は尋ねるしたい。 おかげ!

  8. プラダ クラッチ:

    I 本当に好きあなたのブログ..とても素敵な色&テーマです。このウェブサイト自身や誰かがあなたのためにそれを行うために雇ったのはでしたか? Plzを返信私はしているよように自分のブログを知っていると知りたいuはからこれを得た場所。 感謝

  9. プラダ 財:

    非常にあなたの文章の核心ながら|妥当 登場鳴っ最初、 座らない沈降さよくいくつかの時間後に私個人。 内|どこかでどこか文章あなたは私に信者を作ることができたが管理非常に短いしばらく。 I それにもかかわらず、|ジャンプあなたに問題があることに持っているロジックをと1だろう何うまくへギャップヘルプ} {ものを記入。 ときにあなたはそれを達成することができ、私は可能性確かにになってしまう魅了。

  10. クロムハーツ アメリカ:

    オンラインのそれほどではない読者は正直に言うとが、あなたのブログは本当に素晴らしい、それを維持する!私が先に行くと、あなたのブックマークう|将来、戻ってきてサイトサイトを。 感謝

  11. ugg ペタンコ:

    ねえちょうどあなたに素早く頭を与えたいと思った。 |あなたはテキストの単語ポストの画面からはみ出ているように見える Firefoxの。問題またはインターネットブラウザとは何か|これは書式形式である場合、私はよく分からないの互換性が、私はを考え出した私はあなたが知っているように投稿したいと思います。 レイアウトしかしとてもよく似合う!あなたが得るホープすぐに問題 。 賞賛

  12. クロムハーツ エクセルワールド:

    引き起こさ私ブラウザその上置きたい、サイズを変更あなたのいずれかを|私は信じていると思いあなたのブラックリスト。

  13. ugg ブーツ 自由が丘:

    限り、私はあなたに戻って信用と情報源を提供するように|記事投稿ウェブページあなたの|私はいくつかのカップルを引用してもいい?マイブログはである全く同じニッチ|だろ本当にあなたと私のユーザーが訪問者などの恩恵を受けるここ提供|あなたは現在の情報の一部|たくさん。私に知らせて下さいもしこの大丈夫あなたと。 ありがとうございます!

  14. クロムハーツ ブレスレット 偽物:

    アメージング!私の古いもののような|このブログのただ正確にルックス!別のそれは、完全に完全に完全に上にある件名が、それはほとんど同じレイアウトがあり、デザインが。 グレート色の選択!

  15. ugg ブーツ 激安 店舗:

    こんにちは!私はこれがオフトピックちょっと知っているしかし私は考え出したのだ、私はお願いしたい。あなたがに興味がある交換リンクまたは多分ゲストオーサリングポストをまたはその逆?マイ同じたくさんのブログはアドレス科目あなたと私はと思うと私たちは大いに相互に利益を得ることができる。あれば興味がシュートまでお気軽電子メールの電子メールあなたは。私はあなたからの聴取を楽しみにしています! 恐ろしい経由でブログ!

  16. ugg ブーツ 蒸れ:

    この設計は壮観!あなたは明らかに読者を維持する方法を知っている。仕事あなたのウィットとあなたのビデオの間に、私はほとんど自分のブログ(!よく、ほとんど…笑)ワンダフルを開始するために移動されました。私は本当に|あなたが言っていた、そしてあなたがそれを提示する方法、それよりも何楽しん愛さ。あまりにもクール!

  17. ugg モカシンブーツ:

    音楽 I 切り開いこのを演奏開始が始まった 、刺激性イライラ!

  18. クロムハーツ リペア:

    模索をのため情報この約トピック|最近、あっ|私が持っている私がした、| 感謝していただきありがとうございます年齢のためにとあなたは私が持っている最高ですここまで。

  19. ugg ブーツ 販売:

    しかし私は疑問し優秀ポストにこの対象?あなたは少し手の込んだことができれば| 感謝感謝をさらに私は非常にあることと思います。 ありがとうございます!